söndag 19 oktober 2008

Hej hopp

Helgen har varit mycket trevlig :) I fredags kom Sonnda, Jessica och Hassan hem till mig och vi förfestade lite innan vi drog på 360. Där blev det lite krångel så det blev bara jag och jessica som fortsatte och dom andra åkte hem. Jag och Jessica blev upphämtad av "Ketchup" och vi åkte till East, men där kom jag ju såklart inte in :P Så vi gick på Galways istället, när dom stängde där så åkte vi på Patricia. Jag och Jessica var liiiiite tokig bara ;) När dom stängde där gick vi på Donken och där träffa vi ett gäng grabbs om ville ha efterfest, så jag fick ju ställa upp såklart ;P Vi tryckte in 6 peroner i min lägenhet och låg och skatta åt varandra till klockan 9 på morgon :P Vaknade upp 2 timmar senare och upptäckte att jag inte var ensam, lite knäppt de kändes att ha folk i hela lägenheten :P När alla hade gått och de bara var jag och Jessica kvar så gick vi ner och köpte pizza och börja göra oss i ordning inför kvällen ;P Igår hamnade vi på Skeppis, och kvällen blev inte lika lång som i fredags, men vi hade roligt :) Idag har jag sovit hela dagen, Jessica gick härifrån runt 3 och jag fortsatte att sova till 5 :P

Imorgon börjar jag på nytt jobb igen :P Jag trivdes inte så bra på restaurangen så jag var på intervju i torsdags för ett nytt jobb och jag fick de :) Jag ska börja som säljare igen, fast nu ska jag sälja över telefon. Och de bästa är att jag ska börja jobba med Sonnda ;D Så hädanefter jobbar jag 8 - 17 Mån till Fre :)

Inga kommentarer: