måndag 13 oktober 2008

Sonnda, du är grym ;)

Jag har träffat en tjej som är lika tokig och galen som jag ;P Vi träffades för några veckor sen när hon och hennes kompis raggade upp mig på skeppis och tog med mig till patricia. Och i fredags gick jag och Sonnda ut på 360 med några kompisar till henne. Vi hade en riktigt trevlig kväll :) Och i lördags åkte jag hem till Sonnda i Bredäng för att kolla hur hon bor :) De blev utgång då också men vi åkte inte in till stan nånting, vi var på nått ställe som låg lite närmare. Det blev galen dans till klockan 3 när vi begav oss till bredäng igen. Utanför krogen köpte vi en korv för 30 spänn, fan vilket rån :P Vi var typ vaken hela natten och myste på hemma hos Sonnda :) Söndagen blev lat dag, vi käkade lite, tittade på film och spelade tv spel :) Imorse åkte jag in till stan med Sonnda när hon skulle på jobbet, jag for hem och slöa ett tag innan jag började. I helgen har jag träffat många nya människor, det har varit jätte kul :)


Nu ska jag sova, för det var nånting jag inte gjorde i helgen :P

Inga kommentarer: