måndag 20 oktober 2008

Första dagen på Silentium

Idag har jobbat första dagen på Silentium, de har varit en väldigt rolig dag :) Började klockan 8 imorse med att lyssna på min nya arbetskompis Bea när hon sålde. Sen hade vi lite säljmetodiks möte och sen var det dags för att sälja själv. Jag skaka som ett asplöv första samtalet men de gav sig efter ett tag :P Jag måste säga att allt kändes väldigt bra idag. De känns som att jag kommer trivas där :) De var trevliga arbetskamrater, och alla var väldigt hjälpsamma. Efter jobbet träffade gick jag och Sonnda och träffa Hassan på slussen och åkte hem till mig och käka middag och myste. Hassan drog hem för en stund sen och Sonnda ska sova här ikväll. Nu sitter vi och myser framför tvn. Imorgon blir det en ny arbetsdag med nya roliga händelser :)

Idag fyller min lilla brorson 12 år, han är inte så liten längre :P För mig känns det som han fortfarande är 4 år :P

Linda, bry dig inte om det. Han är inte värd de!

1 kommentar:

Emma sa...

kommer du hem till halloween på estetfest? kramar