onsdag 22 oktober 2008

På jobbet

Sitter just nu på jobbet, har gjort klart de jag ska göra idag och de är 40 min tills jag slutar :P Idag har det gått jätte bra för mig. Har gjort mer en vad jag behövde göra :) Hitills tycker jag att det här jobbet har varit väldigt roligt. Jag har lärt mig mycket om säljteknik som jag inte fick lära mig på fiskbilen. Det här sälj jobbet är mycket roligare än fiskbilen också, det är mer gemenskap här och man har alltid folk runt omkring sig som man kan fråga om man känner sig osäker på någonting.

Nu till helgen fyller Magges kompis Micke år så jag tror det blir lite party för han. Jag är inbjuden men de känns som att jag vill att Magge ska följa med också. Eftersom jag bara har träffat Micke tillsammans med Magge förut :P

Och på Måndag kommer pappa ner och ska vara här en vecka, vi ska gå på konsert och hänga lite på fasching :) Pappa får springa på alla sina skivaffärer och antikvariat medans jag jobbar på dagarna, sen får vi hitta på lite sköjj på kvällarna :)

Inga kommentarer: