onsdag 30 januari 2008

Promenad


Lillan, Mini och Empas

Ja de är vi de ;) Idag var jag, empas och sara ute på en promenad, de va jävligt kallt och jag kände inte mina knän på slutet. Men det är så trevligt att känna sig duktig sen :) Har inte träffat Sara så mycket på senaste tiden, hon har haft sånna hemska problem med magen så han har bara varit hemma. Men nu börjar det bli fart på henne igen :) Idag satt vi nere hos Sara som på den gamla goda tiden, Saras rum ser fortfarande likadant ut som de gjorde för 6 år sedan :) Men med en ny dator såklart ;P
Imorgon ska jag äntligen till Linda, jag börjar få lite abstinens nu :P Vi ska gå och simma, basta och sola imorgon. Jag läntar tills jag får ligga i bastun och äta apelsin och snacka massa skit ;) Snart måste vi börja spara Linda, det är såhär att vi ska fara till London på party/shopping weekend i maj typ. Det ska bli alldeles fruktansvärt roligt :)
I helgen så jobbar Linda, men jag ska vara hemma i lägenheten och vänta på henne. Vet inte riktigt vad ska hitta på när hon inte jobbar, men de ordnar sig säkert :)




Jag blir inte klok på det här, hur ska man bete sig? Vad man än gör så är allting fel...

2 kommentarer:

Linda Nordlander sa...

jadu gumman. Det är inte lätt med LindaAbstinens. Det är ganska jobbigt faktiskt. Känner många som lider av det ;)

Emma sa...

härligt med shoppingweek i london ;) hoppas allt är bra med dej, checka in min blogg och kommentera om du har tid ;) emma881224.blogg.se
kramar