tisdag 29 januari 2008

Fortsätt simma



Idag har jag och Empas varit och simma i kramfors, de va skönt. Speciellt efter när jag fick basta :) När jag kom hem stog middagen på bordet, Brorsan och dom var här och åt. Hjälpte fredde lite med hans msn men jag tror inte han blev klokare av det :P Fan jag känner att jag sitter alldeles för mycket framför datorn när jag är i bollsta.
Funderar på om jag kanske ska fråga om jag får hänga på Magge till Australien, känns som att det skulle vara ganska skönt :) Isåfall kommer jag få gå på ett bröllop som ska vara på en ö mitt ute i stilla havet, de låter ju inte helt fel :P
Den 15onde Feb ska jag och Linda åka upp till ume och hälsa på lite kompisar och prova på utelivet där. Då får jag även träffa min kusin Linda och min morbror och moster, kusin André är ute och reser så honom får jag inte träffa. Jag tror det blir ganska kul att åka dit :)

1 kommentar:

Emma sa...

Hej anna, det lät himla härligt med australien, jag hade direkt åkt dit om inte jag haft skolan, och om jag hade haft pengar förståss. Gör de anna, skulle göra dej bara gott tror jag :) hoppas allt är bra med dej :) miss you girl. Kramar