lördag 1 november 2008

Firma festen

Igår hade vi personalfest på Silentium :) De var kul :) När vi kom dit visade vi pass och fick gå upp till första våningen och checka in, efter att Henrik hade kollat vad som fanns i våra väskor fick vi gå upp till andra våningen som var gaten. Där satt vi och drack bål tills vi fick kliva på flyget som var i konferansrummet. Där visade flygvärdinnorna alla nödutgångar och flytvästarna (sop påsarna) om vi skulle ha på oss om vi skulle krasch landa i vattnet. Dom berättade klart och tydligt att vi inte fick ha på oss några säkerhets bälten utan vi fick hålla i oss själva eller i personen brevid. På flyget fick vi flygplansmat (thaimat) i små lådor och fick dricka öl och cider till de. När vi hade landat fick vi gå ner till baren för påfyllning :) En riktigt rolig fest var det. Men efter att massa folk droppat av så gick jag med nåra till After där vi fortsatte kvällen. När vi var nöjda skulle vi leta upp ett bra kebab ställe. Vi hamnade någonstans på söder och fick i oss den efterlängtade kebaben :)
När jag kom hem igår fastnade jag på en film och somna inte fören 6 imorse :P

Nu ligger jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, någon som har nått bra förslag?

Inga kommentarer: