måndag 6 oktober 2008

I stora drag

Ja de här hänt mycket en jag skrev sist. Så nu tar jag dehär i stora drag :P

Åkte hem till norrland:
Träffa min älskade Linda och min familj.
Middag med My, Hanna och Elin.
Utgång på impuls, paaarty
Invigning på Monia och Catrins butik, Floristhörnan.
Träffa Mattias och min kissebäbis Tussan

Åkte ner till Sthlm igen:
Linda följde med ner :D
Fredag. Jobba till halv 5 sen fest på Galways, trevligt
Lördag. Magge fyllde år, Party på Dubliners. Fick träffa lite vänner som jag inte träffat på ett tag så de var ju kul :)
Söndag. Bakis pizza med Linda och Ring? haha :P
Måndag. Jobba till halv 4. Sitter just nu med Linda i sängen och tittar på tv. Och imorgon åker hon hem :( Fast hon ska på dejt med Backe på onsdag så ja släpper väl iväg henne då :P

Inga kommentarer: