söndag 24 augusti 2008

Helgen

Har varit bra :) I fredags mötte jag upp Tiffy på båten och sen gick en stund på Meduza, Tiffy skulle hem med halv 3 bussen så de blev en ganska kort kväll. Igår var jag hemma hos Anders som fyllde år och drack lite skumpa och umgicks med han och hans kompisar, sen drog jag och mötte Tiffy på båten och jag, Tiffy och Siri gick på skeppsbar och hälsa på marwan och tog några drinkar :) Sen skulle vi dra vidare på Bernts men Tiffy skulle upp tidigt idag och åka upp till norrland så vi gick på max och käka istället :) Men där träffade vi några roliga typer som vi satt och snacka med i säkert 2 timmar :P Då bestämde vi att vi skulle vara vaken hela natten eftersom Tiffy skulle upp klockan 8. Vi kom hem runt halv 6 och satt och snacka till klockan kvart över 7 ungefär :) Vi skulle lägga igen ögat i 45 minuter så vi inte skulle somna så Tiffy missa bussen. Vad tror ni hände? :P Tiffy skulle snooza och råkade stänga av väckarklockan och vi sov till klockan 11 :P Vaknade i panik och Tiffy fick boka en ny buss biljett och fick såklart betala helt pris på den. Jag följde med Tiffy till bussen och nu ligger jag och tittar på en film :)

Hmm, jag hoppas ja :)

Inga kommentarer: