tisdag 1 juli 2008

Första Juli

Jaha idag är det den första Juli. För två år sedan idag flyttade jag ut mitt föräldrahem, de var ganska pirrigt att flytta hemifrån, jag minns hur vi grejja på med allt. De var riktigt roligt faktiskt, man fick göra en hel lägenhet till sitt eget. De var även då som lilla Tussan fick flytta in till oss. Hon fick sin egna plats i sängen och där ligger hon nog än, fast inte längre brevid mitt huvud. Lite blandade känslor när det gäller det här ämnet. Men jag som alltid, slår bort dom och hoppas på att dom inte ska komma tillbaka. Imorgon för två år sedan döptes Nova och jag och Mattias blev väckt 35 minuter innan dopet skulle börja. Mattias körde från Graninge till Kramfors på 25 minuter, jag var beredd på att dö hela tiden. De var en jävla åktur, men vi sprang upp för backen till dopet när klockorna ringde :P

Tussan första dagen i våran lägenhet

Inga kommentarer: