söndag 6 juli 2008

Fest, Efterfest och Efterefterfest!

Lördagen var trevlig med Tiffy och hennes kollegor :) Vi gick på F12, som tur var fanns det ett dansgolv som spela halvbra musik :) Sen blev det efterfest med leken Jag har aldrig, många skratt blev det ;P Och sen åkte vi till Filippa och hade efterefterfest :) Vi satt 4 pers hemma hos Filippa och snacka lite skit :) De hela slutade klockan halv 8 på morgonen med att jag och Tiffy delade täcke på en tempur madrass. Fan den var ganska skön att sova i :P Dagen började sen med Ice Age 1, vi låg allihopa helt utslagna i soffan och skratta åt dom där tokarna :P Jag behövde de här! Tack Tiffy, Filippa och deras vänner för en väldigt kul natt.

Imorgon ska jag och Tiffy göra stan och sen kanske jag ska följa med henne hem :) Imorgon blir en bra dag, de känner jag på mig. En gitarr, En kamera, och två heltokiga brudar. Kan de bli bättre? Tror inte de ja ;)

Inga kommentarer: