söndag 13 juli 2008

De blev en sväng till Norrland igen :)

De blev inge jobb i fredags, jag hängde med Magge upp till Bollsta istället :) Jag hade inte så mycket att göra nere i Sthlm helt själv ändå :P När Magge sluta så hämta han mig med en stor jävla pickis, den åkte vi iväg och lasta den med 800 kg virke. Sen bar det iväg mot norrland i 90 km/h :P Det tog oss 7 och en halv timme att komma hem. Men jag börjar bli så van att åka den vägen nu så de kändes inte som att det tog så lång tid.
Igår kväll blev det poker och vildmarksbad i stugan :) Mina bröder är bra rolig ibland :P
Fredrik - "Just nu är jag i det här läget då jag älskar alla männsikor!"

På hemresan idag var jag och Magge fruktansvärt trött, men vi kom ner helskinnade och vi har inte vara nere i diket nånting även fast Magge höll på att somna två gånger bakom ratten.
Nu har vi slängt i oss lite thaimat och ska nog tvärdäcka ganska snart :)

Natti natti!

Inga kommentarer: