söndag 20 januari 2008

Jag är värdelös på rubriker..

Igår slutade det med att jag och Linda for till kramfors och gick på gladan nykter. Jag ville träffa Fälla och Krille, men krille blev för full så han fick åka hem. Men jag fick träffa och fälla iaf :) Träffade även en massa andra gamla vänner. Träffade en gammal kompis som erbjöd mej att vi skulle dansa i bugg SM :P Vi spelade mest black jack hela kvällen, fast vi spelade bara bort 50 spänn :P Vi fick en massa marker hela tiden av en som satt där. Sen lurade vi en kille att vi var lesbisk för att bli av med han, och han trodde på oss :P lite kul faktiskt. Mitt hår blev mörkare iaf, det var ju de som var tänkt. Linda fick en jätte fin hårfärg, går inte riktigt att säga vilken färg det blev men det blev fint iaf :) Ja imorgon har jag halkbanan, jag tycker faktiskt att de ska bli lite kul.


I can´t stop loving you..



Inga kommentarer: