torsdag 15 november 2007

She´s a maniac




I helgen har jag och Linda varit riktiga galna :) Vi hittade även bästa låten för det, Maniac!
I fredags var vi i på inflyttnings fest i Kramfors hos våran vän Viktor. Sen bar det av ner på gladan i bagaget på en taxi, gratis är bra :) När vi kom på gladan var det asdåligt med folk men det blev mer som tur va :P Vi vaknade på lördagen och vandrade omkring i kramfors och såg allvarlig dum ut :P Efter att den värsta baksmällan hade lagt sig så satt vi igång igen ;P
Sjöng lite singstar hos Lindas pappa och sen kom Antonia och hennes vänner från umeå och hämtade oss. Vi åkte till Långsele på förfest. När vi var tillräckligt full åkte vi in till stan och skulle gå på impuls, men där var det 20! Helt crazy. Vi provade bowligen, men där skulle dom stänga 12! Jag förstår inte vad sollefteås krogar håller på med :P Men vi bestämde oss för att åka tillbaka till Långsele, för vi hade ju roligare där :) Vi gjorde om Robins vardagsrum till dansgolv och sen var kvällen räddad ;) Efter den här helgen är min nya favvo låt Maniac ;) Linda och jag vet hur man ska festa, eller hur gumman! ;)

3 kommentarer:

Linda Nordlander sa...

ja fyfan vad vi är bra på att festa ;)

Linda Nordlander sa...

Och du förresten, sluta sno alla mina bilder!! Gör dina egna ;)

Emma sa...

vad härligt vännen att du skaffat en blogg, då ska jag hålla mej uppdaterad och kommentera :P här e min blogg om du e intresserad emma881224.blogg.se hoppas allt är bra med dej. kram