fredag 23 november 2007

Citat :)

Jag och Linda har samlat ihop lite roliga saker folk har sagt på senaste tiden :)


"- Jag hittar inte mina naglar! - Jag har sett typ tre stycken i alla fall."
"- Hörrö Linda, du skulle haft Annas bröst!"
"- Robin, tycker du också att jag ska ha annas bröst? (tystnad)
-Jag tycker att dina bröst är fina."
"- Man kan faktiskt bada fyra stycken i badkaret."
"-Men du, nu när vi ändå är naken, ska vi passa på då?"
" -Men robin, du kan ju inte bara gå ut i jackan, ta på dig ett par kalsonger iallafall."
" -Jaa, vi städar. De är kul"
" -Skratta inte om det kommer en fis, jag kan inte rå för det.."
" -Nej, jag pallar inte trycket!"
" -Vibrator för mig är nånting man har i köket - Vibrator för mig är nåt man har när man snickrar - Vibrator för mig är nånting som finns i sångrösten."
" -Jaa, jag gör en snöängel. Det blev den finaste jag någonsin har sett."
" -Jag vill lyssna på musik. - Ja men de fixa vi. - De funkar ju inte!!! - De är kanske för att vi inte har tryckt på knappen"
" - Vars är Pär? Han var ju här sist jag kolla. - Han sover på köksbordet."
" - Tycker inte du om mig? -nej. -Men jag vill att du ska tycka om mig, jag tycker om dig."
" - Jag vill se på porr. - Nu är det porr. - Men Robin, hon spyr ju bara? - Ja?"
" - Kan du inte ta av dig den där dammsugarpåsen du har på huvudet?"
" -Jag blir så jävla sugen, jag kan inte rå för det. Det bara blir så."
" -Jag vill testa på dig. - Men vafan, du är ju för hård!! De gör ju ont!"
" -JAHA? Men hon har iallafall köpt en bil till mig för 30 000. Kostade ditt halsband så mycket också eller?"
" -Är det han som hatar dig? -Japp. -Okej, trevligt."
" - Linus, kolla hon dricker!! - Vad har ni gjort? - Du dricker en blandning av vin, cider och öl, är det gott?"
" -Tjeeena Discokungen!!"
" -Faan va det sprutar!"

Inga kommentarer: